Informacje

Kontakt

F.H. ZUSTER

Mały Płaszów 3/12

30-721 Kraków

NIP:
9451433059
REGON:
357088060
E-mail:
GG:
2770324
Telefon:
609221307

O sprzedającym

  Firma powstała w 1999 roku i działa nieprzerwanie od    16 lat. Dzięki temu zyskaliśmy ogromne doświadczenie w zakresie znajomości oferowanych produktów, jak i w zakresie kontaktów z klientami. Dlatego możemy śmiało stwierdzić, że jesteśmy firmą kompetentną i rzetelną, dla której dobro i zadowolenie klienta są celami narzędnymi. W związku z tym służymy fachową pomocą wszystkim z Państwa, którzy wybrali nasz sklep.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo narzędzia ręczne renomowanych firm, także narzędzia dla   majsterkowiczów.

W miarę rozwoju działalności naszego sklepu będziemy wprowadzać narzędzia Limit , TENGTOOLS , LUNA i wiele innych, także narzędzia wiodących polskich producentów oraz wiele materiałów pomocniczych typu: pędzle, miotły, kłódki itp.

Wszystkie te produkty znajdują się w naszej ofercie - zapytania prosimy kierować pod adres:

f.h.zuster@o2.pl

lub

zusterkrakow@interia.pl


Służymy wszelką radą i pomocą co do wyboru,

   jak i zakupu narzędzi.

Wyprzedaże i promocje

wyprzedaże i promocje


 Galeria biznesu

 

UWAGA:

Sklep będzie działał do końca 2015

Poinformujemy o powstaniu nowego sklepu.

 

Płatność/dostawa

Sposób dostawy

Paczka,paczka priorytet za pośrednictwem i

 według cennika Poczta Polska

Przykładowe ceny przesyłek przy przedpłacie na konto

        ( ceny brutto PLN )

MINI PACZKA - 9,50PLN ( drobne przedmioty do 2,0kg )

MINI PACZKA priorytet - 10,50PLN

Paczka 48 - 14,00PLN do 5kg

Paczka 48 - 19,00PLN 5-10kg

Przesyłki przy opcji płatność przy odbiorze:

    ( ceny brutto PLN )

Paczka 24 - 14,55PLN do 0,5kg

Paczka 48 - 17,55PLN do 5kg

Paczka 48 - 22,55PLN 5-10kg

Więcej informacji u Sprzedawcy lub na stronie Poczta Polska

 

Przesyłki dostarczane także są za pośrednictwem firmy kurierskej

   (ceny brutto PLN )

Fedex Polska          

Do 5 kg – 18,82 PLN      

Do 30 kg – 19,99 PLN      

Do 40 kg – 27,90 PLN     

Do 50 kg – 36,51 PLN   

Do 60 kg – 45,12 PLN

Max dł boku 120 cm

Suma boków 220cm

(a+b+c= suma )

            Waga gabarytowa – obliczanie

(A*B*C)/6000

                                Pobranie

3 zł za każdy 1 tys.

 

Dla każdego ,Klienta sklepu indywidualna kalkulacja najtańszej i najszybszej formy wysyłki. Informacja zostanie podana w e-mail po przyjęciu zamówienia.

 

Forma płatności

Przelew bankowy na konto

Nr konta

ING BANK ŚLĄSKI S.A. 

85 1050 1445 1000 0092 1145 1225

Przy odbiorze – płatność za pobraniem

 

Termin realizacji

Najczęściej  1-7 dni roboczych

Przy każdym opisie towaru  podana jest informacja o jego dostępności i terminie realizacji

Zamówione towary dostarczane są w oryginalnych opakowaniach a na czas wysyłki dodatkowo zabezpieczane i pakowane.

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu należności na koncie

przesyłki pocztowe nadawane są w godzinach 9-17 w dni robocze

przesyłki kurierskie nadawane są w godzinach 8 -12 w dni robocze

Po nadaniu przesyłki zostanie w e-mail podana informacja o wysłaniu przesyłki zostanie podany  jej numer oraz informacja o planowanym terminie dostawy.

 

 

Regulamin

 

Sklep działający w serwisie otwarte24.pl; pod nazwą zuster.otwarte24.pl;

 

prowadzony jest przez Zuzanna Strączek Firma Handlowa ZUSTER z siedzibą w Krakowie,

 

ul. Mały Płaszów 3/12, 30-721 Kraków . Urząd rejestrujący: Urząd Miasta Kraków; wpis do

 

rejestru pod numerem ewidencyjnym 41119/99

 

NIP 945-143-30-59

 

Regon 357088060

 

Telefon 609 225 538

 

Fax: 12 658 24 28

 

E-mail f.h.zuster@o2.pl , zusterkrakow@interia.pl

 

Adres do korespondencji: F.H. ZUSTER ul. Mały Płaszów 3/12 30-721 Kraków

Dokumenty sprzedaży wystawia:

 Bogusław Strączek F.H.U. ZUSTER BIS

 ul. Mały |Płaszów 3/12 30-721 Kraków

 NIP 9451405229

 Regon: 361628670

Wpis do CEIDG  000825577/2015

 

Numer konta bankowego: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

85 1050 1445 1000 0092 1145 1225

 

…..

 

 

 

Sklep działa na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

Towary prezentowane na stronie sklepu są nowe, wolne od wad, wprowadzone z legalnych źródeł.

 

Podane ceny, znajdujące się przy towarach, wyrażone są w złotych polskich (PLN); ceny brutto

 

zawierają podatek VAT.

 

Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy ponosi Klient. W przypadku zamówień na

 

kwotę powyżej 600,00PLN, sklep może odstąpić od naliczenia kosztów dostawy. O tym fakcie

 

Klient zostanie poinformowany w e-mailu przypisanym do zamówienia.

 

Zarówno ceny jak i opisy produktów zawarte w sklepie, stanowią jedynie informację handlową,
a nie ofertę art. 66 § 1ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16,

 

poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks Cywilny . W rozumieniu Kodeksu Cywilnego stanowią one

 

zaproszenie do zawarcia umowy art. 71 Kodeksu Cywilnego. .

 

 

 

Wiążący charakter na potrzeby zawarcia konkretnej umowy zyskują one w momencie

 

potwierdzenia zamówienia do realizacji przez sklep, co zostaje potwierdzone w e-mail lub

 

dodatkowo w rozmowie telefonicznej.

 

Z usług sklepu (Sprzedawca) mogą korzystać osoby pełnoletnie - Konsument, Przedsiębiorca,

 

zwani dalej Klientami/Kupującymi

 

    • Konsument: Kupujący będący pełnoletnią osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej z przedsiębiorcą (w szczególności ze Sprzedawcą), niezwiązanej bezpośrednio
      z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    • Przedsiębiorca: Kupujący będący pełnoletnią osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

 

 

 

W celu korzystania z usług sklepu, Kupujący powinien posiadać dostęp do komputera lub innego

 

urządzenia mającego dostęp do Internetu, przeglądarki internetowej, posiadać także aktywny

 

adres e-mail.

 

Sklep nie pobiera żadnych opłat za składne zamówienia drogą elektroniczną, podobnie

 

w przypadku zamówień telefonicznych, SMS, faksem lub listem.

 

 

 

Zamówienia

 

    • Zamówienie: oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu, określające jednoznacznie: rodzaj i ilość towarów, sposób dostawy, rodzaj płatności, miejsce wydania towaru, dane Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

 

 

 

Zamówienia w sklepie można składać siedem dni w tygodniu drogą elektroniczną przez

 

wypełnienie formularza zakupowego dostępnego na stronie sklepu i postępować zgodnie z

 

wyświetlanymi komunikatami; zamówienia złożone w sobotę i niedzielę oraz w dni

 

ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

 

Zamówienia można także składać przez e-mail na adres f.hzuster@o2.pl lub

 

zusterkrakow@interia.pl , telefonicznie, SMS-owo pod numerami telefonów 609 225 538 oraz

 

609 221 307, a także listownie lub faksem 12 658 24 28 w dni robocze w godzinach 8-17.

 

W przypadku zamówienia złożonego telefonicznie lub SMS, Klient będący Konsumentem zostanie poproszony o podanie aktywnego adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia i

 

zapisania go na trwałym nośniku (e-mail).

 

Prosimy o dokładne wypełnianie formularza zakupowego, celem prawidłowego wystawienia

 

dowodu sprzedaży, którym jest Faktura VAT.

 

Kiedy Klientem sklepu jest Przedsiębiorcą, prosimy o podanie numeru NIP.

 

W przypadku niekompletnego wypełnienia formularza zakupowego, podania danych

 

niemożliwych do weryfikacji (np. nie istniejącego adresu), a także braku kontaktu mailowego i

 

telefonicznego z Klientem, po upływie dwóch tygodni od złożenia zamówienia sklep może anulować je.

 

Każdy Klient sklepu do chwili kompletacji i wysyłki towaru może anulować zamówienie ,

 

dokonać jego modyfikacji oraz zmienić proponowaną przez sklep formę płatności czy

 

wysyłki towaru, jak również adres jego dostawy.

 

Wszystkie dokonane przez Klienta zmiany zostaną potwierdzone przez sklep w

 

e-mailu przypisanym do danego zamówienia.

 

Zamówienia składające się z kilku lub więcej pozycji wysyłane są dopiero po pełnej

 

kompletacji towarów do wysyłki w jednej przesyłce. Termin ten będzie uzależniony

 

od skompletowania całości zamówienia. Przy opisie każdego towaru podana jest informacja

 

o jego aktualnej dostępności i terminie realizacji.

 

 

 

Przesyłki w opcji „przedpłata na konto” wysyłane są po wpływie należności za zamówione

 

towary, z uwzględnieniem kosztów wysyłki na konto bankowe Sprzedawcy, najczęściej

 

w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty.

 

Przesyłki w opcji „płatność przy odbiorze” wysyłane są najczęściej w dniu zamówienia.

 

Sklep nie wysyła cząstkowych ilości towarów z zamówienia, chyba że Klient w odrębnym

 

e-mailu do zamówienia sam zdecyduje się na taką formę jego realizacji, co zostanie

 

potwierdzone przez sklep mailowo oraz dodatkowo telefonicznie. Taki sposób wysyłki

 

niekompletnego zamówienia wiąże się z dodatkową przesyłką i opłatą z nią związaną.

 

 

 

Uwaga:

 

Po złożeniu zamówienia w sklepie, program nie wylicza automatycznie kosztów wysyłki.

 

Klient otrzymuje informację, że Jego zamówienie zostało złożone w sklepie i jest proszony o

 

kontakt z Sprzedawcą. Wówczas otrzyma od Sprzedawcy wszystkie informacje

 

związane z zamówieniem.

 

Sprzedawca w momencie przyjęcia zamówienia najczęściej w ciągu 24 godzin od informacji

 

z systemu o wpływie zamówienia wyśle informację do Klienta o kosztach i sposobie wysyłki,

 

terminie realizacji, przybliżonym czasie dostawy oraz o numerze konta bankowego, na które

 

można dokonać przedpłaty.

 

Sklep podaje minimum dwie opcje wysyłki z przewidywanym terminem ich doręczenia,

 

proponując Klientowi jak najbardziej ekonomiczną i najszybszą formę dostawy.

 

Przykładowe ceny kosztów przesyłek i informacje o sposobach oraz terminie dostawy w

 

zakładce INFORMACJE - Płatność/dostawa na stronie głównej sklepu.

 

Dopiero po akceptacji przez Klienta kwoty za wysyłkę i terminu realizacji,

 

sklep przystępuje do realizacji zamówienia.

 

 

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki powstałych w czasie dostawy, Konsument powinien przede wszystkim żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu.

 

Następnie, jeżeli Konsument wybrał ten sposób dostawy towaru jako jeden z zaproponowanych

 

na stronie sklepu, ma prawo kierować swe roszczenia do Sprzedawcy.

 

Sprzedawca bowiem odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub

 

uszkodzenia towaru do momentu, w którym Kupujący go otrzyma.

 

 

 

 

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo, zgodnie z ustawą

 

z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), do odstąpienia od

 

umowy sprzedaży bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni

 

kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827),

 

Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą

 

elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej

 

umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

 



 

Konsument może sformułować oświadczenie samodzielnie albo skorzystać z wzoru

 

oświadczenia odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu w niniejszym Regulaminie.

 

…....

 

Konsument dokonuje odstąpienia przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłaniem go dowolnym kanałem porozumienia

 

się na odległość, np.

 

  • w formie pisemnej na adres: F.H. ZUSTER ul. Mały Płaszów 3/12 30-721 Kraków

  • wiadomością e-mail na adres: f.h.zuster@o2.pl

 

 

 

Do zachowania terminu 14 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

 

To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była

 

konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru,

 

cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zwrot zakupionych towarów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

 

Towar, który został przez Konsumenta zakupiony, należy zwrócić na adres Sklepu/Sprzedawcy:

 

F.H. ZUSTER ul. Mały Płaszów 3/12 30-721 Kraków
Sklep/Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania

 

oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane

 

przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.

 

Sprzedawca/Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,

 

jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym

 

sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia zwracanego towaru inny niż najtańszy, oferowany przez Sprzedawcę/Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez Niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca/Sklep

 

zgodził się je ponieść.

 

 

 

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym była mowa wyżej,

 

nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

 

 

 

-o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą

 

konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu

 

świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

 

-w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi

 

przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do

 

odstąpienia od umowy;

 

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według

 

specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

 

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki

 

termin przydatności do użycia;

 

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,

 

której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze

 

względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 

-w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój

 

charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

 

-w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona

 

przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie

 

30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca

 

nie ma kontroli;

 

--w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu

 

dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne

 

usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części

 

zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy

 

przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

 

-w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy

 

komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało

 

otwarte po dostarczeniu;

 

-o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

 

-zawartej w drodze aukcji publicznej;

 

-o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,

 

przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,

 

wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono

 

dzień lub okres świadczenia usługi;

 

-o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli

 

spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem

 

terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie

 

prawa odstąpienia od umowy.

 

 

 

Reklamacja, Gwarancja

 

Klient może zgłaszać Sklepowi/Sprzedawcy reklamacje z tytułu funkcjonowania Sklepu i

 

korzystania z usług. W reklamacji Klient powinien podać swoje dane osobowe: imię, nazwisko

 

oraz adres do korespondencji. Winien również podać rodzaj problemu i opisać zaistniały problem.

 

Reklamacje należy dostarczyć:

 

  • w formie pisemnej pod adres: F.H. ZUSTER ul. Mały Płaszów 3/12 30-721 Kraków

 

 

Sklep/Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie

 

do czternastu dni. Jeżeli nie będzie to możliwe, Sklep/Sprzedawca poinformuje Klienta w

 

terminie do siedmiu dni, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 

 

Reklamacja , gwarancja towarów

 

Sklep nie jest producentem oferowanych towarów ,towary posiadają gwarancje producenta

 

Sklep/Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć towar bez wad fizycznych i prawnych

 

W przypadku wystąpienia wad w zakupionym towarze Klientowi przysługuje prawo

 

do złożenia pisemnej reklamacji na adres sklepu.

 

Z pisemną reklamacją Klient winien przesłać na adres sklepu zakupiony towar

 

wraz z dowodem jego nabycia.

 

Sklep rozpatrzy reklamacjęw terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od dnia

 

otrzymania reklamacji, a o sposobie jej rozpatrzenia klient zostanie powiadomiony listownie lub

 

telefonicznie. W przypadku braku rozpatrzenia reklamacji w wyżej wskazanym terminie

 

reklamację uważa się rozpatrzoną na korzyść klienta

 

 

 

 

 

Informacje dodatkowe

 

Podane przez Klientów Sklepu dane osobowe służą tylko w celu dokonania zakupów w sklepie i

 

wystawienia prawidłowego dowodu zakupu. Dane te podlegają ochronie zgodnie z wymogami

 

polskiego prawa w zakresie Ochrony Danych Osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r.).

 

Nie będą nigdy przekazane osobom trzecim. Na żądanie Klienta dane osobowe zostaną

 

niezwłocznie usunięte lub poprawione.

 

 

 

We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie mają zastosowanie

 

przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych

 

warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego oraz przepisy

 

ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o

 

odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 

 

 

Wszelkie spory wynikające z realizacji zamówienia w przypadku braku polubownego

 

rozwiązania będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów

 

ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego

 

 

 

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.12.2014 i obowiązuje do chwili jego

 

odwołania lub zmiany. O wszelkich zmianach Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem

 

e-mail lub po wejściu na stronę Sklepu

 

 

 

Dokonanie zakupu w Sklepie stanowi akceptację Regulaminu

 

 


 

Inne

UWAGI

Wszystkie nazwy firmowe , znaki towarowe , zdjecia produktów należą do ich prawnych właścicieli, zostały umieszczone w sklepie tylko w celach informacyjnych.

Wzory formularzy

1.  Odstąpienie od umowy

                                   

                                                                                                              ….......................................

                                                                                                                     Miejscowość, data

 …....................................................................

 Imię i nazwisko konsumenta

   ….......................................................................

   …......................................................................

 Adres zamieszkania                                                                                                                

 

                                                                                    Zuzanna Strączek Firma Handlowa                                                                                                           ZUSTER

                                                                                   ul. Mały Płaszów 3/12 30-721 Kraków

                                                                                                   NIP 945-143-30-59      

                                                                   Oświadczenie

                            o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa    

Oświadczam, że zgodnie z art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.)1

 

odstępuję od umowy …………........................................ nr ............................................ zawartej dnia ............................................... w ..........................................................................

 Proszę o zwrot kwoty .................. zł (słownie ...............................................................złotych) przekazem pocztowym na adres.......................................................................................... …..

 lub na konto nr ...........................................................................................................................

 Jednocześnie proszę o odebranie .............................................................. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.       

..............................

podpis Konsumenta

 

1 Art. 2. 1. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy.

2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).

3. W razie odstąpienia umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

 

2. Formularz zwrotu towaru

                         Formularz zwrotu towaru

        Numer zamówienia........................ Data zamówienia.............................

 Numer  faktury..........................................................................................

 Imię i Nazwisko.........................................................................................

Adres........................................................................................................

 ….............................................................................................................

Tel...................................................................... e-mail.................................................................

                       Proszę o zwrot gotówki na rachunek bankowy

 

Nazwa Banku...............................................................................................

 Numer rachunku..........................................................................................

 

 

Nazwa towaru

Ilość

Cena brutto

Przyczyna zwrotu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uwagi Klienta............................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

Oświadczam ,że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie Sklepu 

…...............................................................................

                             ( czytelny podpis Klienta )